29 июля 2025 г.
Foydali Ma'lumot
Agar siz Esports ishqibozi bo'lsangiz, unda siz bir vaqtlar Esports jamoalari qanday qilib pul ishlashlari haqida o'ylab ko'rgansiz. Bu jamoalar shunchaki turnirdagi g‘alabalarga tayanmaydilar va shu tariqa Esports sohasida pul ishlashning turli yo‘llarini o‘ylab topadilar. Ushbu maqolada biz Esports tashkilotining turli xil daromad manbalarini har tomonlama tushuntiramiz.
Turnir g'oliblari
Esports sohasida pul ishlashning birinchi va asosiy manbai bu turnirlarda g'alaba qozonishdir. Va hozirda har yili millionlab va millionlab dollarlarni tortib olish mumkin . Ammo bu pul ishlashning izchil usuli emas, chunki sizning jamoangiz har doim ham musobaqalarda g'olib chiqavermaydi yoki har doim ham saralashdan o'ta olmaydi. Turnir g'oliblari havaskor/yarim professional darajada ishonchli. Biroq, eng yuqori darajada, bu g'alabalarga tayanishning o'zi etarli emas, chunki sizning jamoangiz har bir musobaqada g'alaba qozonishining iloji yo'q.
Bundan tashqari, turnirda g'alaba qozonish uchun jamoangizda eng yaxshi o'yinchilar bo'lishi kerak. Va bu juda iqtidorli futbolchilar hech qachon nomard jamoalarga qo'shilishni xohlamaydilar. Dunyoning eng yaxshi jamoalari hatto eng katta musobaqalarda ham g'alaba qozonish tashkilotni uzoq muddatda saqlab qolish uchun etarli emasligini bilishadi. Shuning uchun ularga pul topishning boshqa usullari ham kerak.
Homiylik va hamkorlik
Professional o'yinlarni tomosha qilishning ortishi tufayli jamoalar faqat turnir sovrinlariga tayanishi shart emas. Chunki homiylik jamoa uchun daromad olishda muhim rol o'ynaydi. Brendlar Esportning kuchini tushunishdi va turli xil auditoriyani qamrab olish umidida jamoalarga juda ko'p imtiyozlar berishdi.
Esports sanoatidagi eng yirik sheriklardan ba'zilari apparat va elektron kompaniyalardir. Biroq, Coca-Cola va G-Fuel kabi kompaniyalar Esports jamoalari va turnirlariga homiylik qilishgan . Yaqinda Newzoo tahliliy platformasi 2021 yilda Esports sanoati daromadining yarmi homiylikdan iborat bo'lishini bashorat qildi .
Oqim va kontent
Esports jamoalari barcha investitsiyalarini professional o'yinchilarga sarflamaydilar. Ular, shuningdek, o'z tarkibiga taniqli strimerlarni qo'shib olish ovida. Strimerni kuylash jamoaga bevosita foyda keltirmasligi mumkin, ammo jamoalar buni tomoshabinlar uchun qiladi. Dunyodagi eng yaxshi strimerlarning millionlab tomoshabinlari bor, shuning uchun mahsulotni doimiy auditoriyaga sotish ancha oson. Shunday qilib, oqimchilar jamoa va uning homiylari uchun elchilar bo'lib xizmat qiladi
Tovarlar
Agar siz juda mashhur jamoa bo'lsangiz, mahsulot Esports jamoalaringiz uchun juda ishonchli daromad manbai hisoblanadi. Cloud9 va FaZe Clan kabi eng yaxshi Esport tashkilotlari o'yin sanoatida mashhur bo'ldi. Shunday qilib, ular o'z mahsulotlarini o'zlarining ehtirosli jamoalariga sotishlari mumkin. Shunday qilib, agar siz Esports jamoangizni yaratmoqchi bo'lsangiz, shuni yodda tutingki, hech qachon kompaniyangizni bitta maxsus resurs bilan cheklab qo'ymang. Buning o'rniga, ko'proq daromad olish uchun turli yo'llarga e'tibor qarating.
Ushbu daromad oqimlari kengayib borayotganligi sababli, Esports sportchilari xavfsiz kelajakka intilishlari uchun katta imkoniyatlar mavjud. Shuningdek, kelgusida daromad yo‘llari ortib borishiga ishonchimiz komil.


